ZAPEWNIAMY ZRÓWNOWAŻONE
ROZWIĄZANIA INŻYNIERYJNE
Kreator Budownictwa Roku 2023

Most na rz. Bug w Małkini

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie

Multimodalny węzeł transportowy - Dworzec Łódź Fabryczna

Oczyszczalnia ścieków w Bolesławcu

Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II w Balicach

Projekty | Projekt | INŻYNIER KONTRAKTU: Budowa drogi ekspresowej S7 Elbląg – Olsztynek na...

INŻYNIER KONTRAKTU: Budowa drogi ekspresowej S7 Elbląg – Olsztynek na odcinku Miłomłyn – Olsztynek / 2010 - 2015

INŻYNIER KONTRAKTU: Budowa drogi ekspresowej S7 Elbląg – Olsztynek na odcinku Miłomłyn – Olsztynek / 2010 - 2015

Kontrakt z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Olsztynie na realizację usług Inżyniera Kontraktu w zarządzaniu projektem „Budowa drogi ekspresowej S7 Elbląg – Olsztynek, na odcinku Miłomłyn – Olsztynek”.

Budowa drogi S7 na odcinku Miłomłyn – Olsztynek zlokalizowana byłana terenie województwa Warmińsko – Mazurskiego i podzielona na następujące pododcinki:

  • Pododcinek Miłomłyn – Ostróda Północ
  • Pododcinek Ostróda Północ – Ostróda Południe w ciągu drogi S7 wraz z budową obwodnicy Ostródy w ciągu drogi krajowej nr 16
  • Pododcinek w zakresie obwodnicy Ostródy w ciągu DK nr16
  • Pododcinek Ostróda Południe – Olsztynek.

Parametry techniczne inwestycji były następujące:

  • przekrój - 2x2
  • klasa drogi - S
  • obciążenie - 115kN/oś
  • kategoria ruchu - KR6
  • prędkość projektowa - 100km/h
  • prędkość miarodajna - 110km/h
  • szerokość jezdni - 2x3,5 m
  • szerokość dodatkowych, pasów wyłączeń - 3,50 m
  • szerokość pasa awaryjnego - 2,50 m
  • szerokość pasa dzielącego - 12 m
  • szerokość pobocza gruntowego - 1,25 m lub 1,85 m.