Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z przygotowywaniem ofert w postępowaniach przetargowych;
- Praktyczna znajomość Prawa Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych;
- Znajomość pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint MS Project;
- Umiejętność pracy pod presją czasu, skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy;
- Skrupulatność i dokładność, orientacja na szczegóły;
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie.
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe o profilu technicznym, prawnym lub administracyjnym;
- Doświadczenie w negocjacjach biznesowych.
Zakres:
- Samodzielne przygotowywanie ofert przetargowych wraz z prowadzeniem postępowania o zamówienie od identyfikacji zamówienia do rozstrzygnięcia postępowania, w tym:
- analiza specyfikacji, warunków formalnych oraz merytorycznych, rozpoznanie warunków zamówienia w odniesieniu do kompetencji Firmy,
- tworzenie pism w procedurze przetargowej oraz prowadzenie korespondencji z zamawiającymi i klientami Firmy;
- Bieżące raportowanie z przebiegu i wyników postępowań przetargowych;
- Monitorowanie rynku usług inwestycyjnych;
- Pozyskiwanie nowych klientów;
- Rozwój bazy potencjalnych partnerów biznesowych;
- Realizowanie strategii firmy i działanie w zgodzie z wewnętrznymi procedurami;
- Budowanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku.
Pracując z nami możesz liczyć na:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie;
- Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju.
Pozostałe informacje:
- Lokalizacja: Złotniki, Suchy Las
- Możliwe formy współpracy: umowa o pracę
- Data rozpoczęcia: jak najszybciej
- Skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami / kandydatami.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, prosimy o wysłanie CV na adres: rekrutacja@suezpolska.pl
Prosimy również o dołączenie klauzuli informacyjnej.