Wymagania:
- Dostępność na min. 30h tygodniowo – mile widziani studenci ostatniego roku studiów technicznych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
- Umiejętność pracy z narzędziami MS Office, w tym głównie Excel i PowerPoint;
- Kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
Zakres:
- Przygotowywanie ofert, zestawień, pism, prezentacji, raportów;
- Aktualizacja baz danych;
- Monitorowanie rynku oraz wsparcie w dotarciu do potencjalnego klienta i identyfikacji nowych możliwości biznesowych;
- Bieżący kontakt z klientami oraz oddziałami zagranicznymi Firmy;
- Dbałość o interes Firmy oraz jej wizerunek.
Pracując z nami możesz liczyć na:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie;
- Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju.
Pozostałe informacje:
- Lokalizacja: Warszawa, ul. Al. Jerozolimskie 134
- Możliwe formy współpracy: umowa o pracę, umowa zlecenia
- Data rozpoczęcia: od zaraz
- Skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami / kandydatami.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, prosimy o wysłanie CV na adres: rekrutacja@suezpolska.pl
Prosimy również o dołączenie klauzuli informacyjnej.