ZAPEWNIAMY ZRÓWNOWAŻONE
ROZWIĄZANIA INŻYNIERYJNE
Kreator Budownictwa Roku 2021

Dworzec Multimodalny Łódź Fabryczna

Linia Kolejowa nr 7

Multimodalny Dworzec Łódź Fabryczna

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów w Krośnie

Oczyszczalnia ścieków w Kazimierzy Wielkiej

Projekty | Projekt | INŻYNIER KONTRAKTU: Modernizacja źródła wytwarzania ciepła z zastosowaniem...

INŻYNIER KONTRAKTU: Modernizacja źródła wytwarzania ciepła z zastosowaniem wysokosprawnej kogeneracji i OZE w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Lubartowie Sp. z o.o. / 2022 -2024

INŻYNIER KONTRAKTU: Modernizacja źródła wytwarzania ciepła z zastosowaniem wysokosprawnej kogeneracji i OZE w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Lubartowie Sp. z o.o. / 2022 -2024

13.05.2022 podpisaliśmy kontrakt z Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej w Lubartowie Sp. z o.o. na pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu „Modernizacja źródła wytwarzania ciepła z zastosowaniem wysokosprawnej kogeneracji i OZE w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Lubartowie Sp. z o.o.”.

Celem tego projektu jest poprawa efektywności energetycznej systemu ciepłowniczego w Lubartowie w kierunku uzyskania przez niego statusu efektywnego systemu ciepłowniczego oraz ograniczenia tzw. „niskiej emisji”.

Efektem będzie m.in. zmniejszenie emisji CO2 oraz pyłu, uzyskanie udziału ciepła produkowanego do sieci ciepłowniczej z kogeneracji i OZE do około 53%, dywersyfikacja paliw stosowanych do produkcji ciepła, wprowadzenie nowoczesnych technologii, przeprowadzenie modernizacji w taki sposób, aby oszczędności kosztów  lub wzrost przychodów pozwalał na realizację dalszych etapów modernizacji.

Usługi świadczone przez naszych ekspertów będą obejmowały następujące zakresy:

A) Budowa wysokoksprawnej kogeneracji

Etap I – przygotowanie inwestycji

  • opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego
  • przygotowanie zapytania ofertowego, w tym:
  • przygotowanie dokumentacji ogłoszeniowej
  • zapytanie ofertowe
  • specyfikacja warunków zamówienia
  • program funkcjonalno-użytkowy
  • projekt umowy z wykonawcą
  • inne dokumenty potrzebę do ogłoszenia przetargu
  • przygotowanie dokumentów do zamieszczenia zapytania ofertowego w bazie konkurencyjności
  • udzielanie wyjaśnień na pytania w trakcie trwania postępowania
  • udział w pracach komisji oceniającej złożone oferty
  • opracowanie pism informujących o wykonawcach wykluczonych i ofertach odrzuconych
  • opracowane pism dotyczących wyniku postępowania
  • doradztwo na każdym etapie postępowania

Etap II – realizacja inwestycji

  • kontrolowanie prac projektowych
  • udział w czynnościach przekazania wykonawcy placu budowy
  • ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w projekcie oraz wskazanie inspektora-koordynatora
  • sprawowanie bieżącego nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji
  • kontrola jakości wykonanych prac
  • kontrola wszelkich wymaganych prawem dokumentów związanych z realizacją inwestycji
  • uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych
  • prowadzenie wszelkiego rodzaju rozliczeń realizacji inwestycji
  • organizacja i uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych
  • udział w pracach komisji odbioru

Etap III – rozliczenia bieżące i rozliczenie końcowe wraz z audytem projektu i rozliczeniem z jednostkami dotującymi i finansującymi

  • kontrola wydatków pod kątem ich kwalifikowalności w ramach MFEOG
  • kontrola wydatków pod kątem ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym
  • przygotowanie i opracowanie wszelkich wniosków finansowych
  • sprawdzenie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
  • sporządzanie raportów i sprawozdań wymaganych w okresie trwania projektu
  • pomoc podczas kontroli projektu

B) Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej w celu zmniejszenia niskiej emisji CO2

Etap I – realizacja inwestycji

  • Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy placu budowy
  • Ustanowienie inspektorów nadzoru
  • Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji
  • Zorganizowanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego
  • Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji
  • Dokonywanie odbiorów technicznych
  • Organizacja i uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych
  • Udział w pracach komisji odbioru

Etap II - rozliczenia bieżące i rozliczenie końcowe wraz z audytem projektu i rozliczeniem z jednostkami dotującymi i finansującymi

  • kontrola wydatków pod kątem ich kwalifikowalności w ramach MFEOG
  • kontrola wydatków pod kątem ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym
  • przygotowanie i opracowanie wszelkich wniosków finansowych
  • sprawdzenie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
  • sporządzanie raportów i sprawozdań wymaganych w okresie trwania projektu
  • pomoc podczas kontroli projektu

C) Przystosowanie istniejącego kotła WR-5 nr 2 do współspalania biomasy

Etap I – przygotowanie inwestycji

  • opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego
  • przygotowanie zapytania ofertowego, w tym:
  • przygotowanie dokumentacji ogłoszeniowej
  • zapytanie ofertowe
  • specyfikacja warunków zamówienia
  • program funkcjonalno-użytkowy
  • projekt umowy z wykonawcą
  • inne dokumenty potrzebę do ogłoszenia przetargu
  • przygotowanie dokumentów do zamieszczenia zapytania ofertowego w bazie konkurencyjności
  • udzielanie wyjaśnień na pytania w trakcie trwania postępowania
  • udział w pracach komisji oceniającej złożone oferty
  • opracowanie pism informujących o wykonawcach wykluczonych i ofertach odrzuconych
  • opracowane pism dotyczących wyniku postępowania
  • doradztwo na każdym etapie postępowania

Etap II – realizacja inwestycji

  • kontrolowanie prac projektowych
  • udział w czynnościach przekazania wykonawcy palcu budowy
  • ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w projekcie oraz wskazanie inspektora-koordynatora
  • sprawowanie bieżącego nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji
  • kontrola jakości wykonanych prac
  • kontrola wszelkich wymaganych prawem dokumentów związanych z realizacją inwestycji
  • uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych
  • prowadzenie wszelkiego rodzaju rozliczeń realizacji inwestycji
  • organizacja i uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych
  • udział w pracach komisji odbioru

Etap III - rozliczenia bieżące i rozliczenie końcowe wraz z audytem projektu

  • kontrola wydatków pod kątem ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym
  • sprawdzenie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym